INDKALDELSE til
Augustenborghallernes ordinære generalforsamling
27. marts 2025 kl. 19.30 i hallens cafeteria
Dagsorden

1. Valg af dirigent
2. Bestyrelsens årsberetning
3. Forelæggelse af det reviderede årsregnskab
4. Orientering om budget
5. Behandling af indkomne forslag
6. Valg af bestyrelsesmedlemmer og revisor
7. Eventuelt

Forslag, der ønskes behandlet på generalforsamlingen, skal være formanden eller hallens kontor i hænde senest 5 dage før generalforsamlingen.

For at være stemmeberettiget skal du være medlem af Augustenborghallerne.

Vi glæder os til at se dig.

Mange hilsener
Augustenborghallernes bestyrelse

EN LILLE INVESTERING I ET SUNDT FÆLLESSKAB

Bliv medlem af Augustenborghallerne, og støt det sunde fællesskab.

Medlemskabet koster 100 kr./år.

– Du får selvfølgelig stemmeret på vores generalforsamling.
– Du kan deltage i vores fællesspisning før generalforsamlingen.
– Du bidrager også til, at vi kan gøre endnu mere for vores brugere, gæster og vores fælles miljø.

Kontakt centerleder Allan Jordt på centerleder@augustenborghallerne.dk, eller ring 74471666.

 

 

 

Ad pkt. 6 Valg af bestyrelsesmedlemmer og revisor

PÅ VALG ER

Kasper Bang Hansen
Jeanette Alsgaard Myllerup
Marianne Høi
Thomas Juul Madsen

Alle modtager genvalg

Revisor:
Sønderjyllands Revison

SPISNING FØR GENERALFORSAMLINGEN
Traditionen tro serverer vi en “varm ret” for vores medlemmer før generalforsamlingen. Det er kl. 18.30 i cafeteriet.

TILMELDING TIL SPISNING
Hvis du ønsker at deltage i spisningen, bedes du tilmelde dig hos vores centerleder Allan Jordt senest den 20. marts 2025 kl. 12 – ring på telefon 74471666 eller send mail til centerleder@augustenborghallerne.dk.

Vi byder selvfølgelig også på øl, vand, kaffe og te under generalforsamlingen.