Vi mangler en kollega og glæder os til at møde dig

Vil du være med til at skabe en god oplevelse for hallens gæster og brugere? Trives du med varierende arbejdsopgaver og har du lyst til at blive en del af et sundt fællesskab?

Så er det måske dig, vi søger!

Om stillingen

Som vores nye kollega bliver du en del af et levende hus med masser af aktivitet i form af sport, men også møder og kulturarrangementer.

Du vil møde glade mennesker hver eneste dag – skolebørn, idrætsudøvere, foreninger, gæster og mange flere. Vi ønsker, at hallen er åben, når der er liv og arrangementer, men for at få vagtplanen til at gå op, har vi brug for dig.

Vi sørger en engageret og serviceminded kollega til – i samarbejde med vores centerleder og øvrige medarbejdere – at varetage opgaver i vores cafeterie/køkken, herunder betjening af vores brugere og gæster både i cafeteriet, ved møder og selskaber i vores mødelokaler og kultursal.

Vi ønsker jobbet besat pr. 1. september 2025, men vi venter gerne på den rette.

Om Augustenborghallerne

Augustenborghallerne ligger midt i Augustenborg by. Vi har to idrætshaller, der bruges flittigt både i hverdagen og i weekenderne, seks mødelokaler, en flot Kultursal med anretterkøkken og et cafeterie, som vi prioriterer at holde åbent i hallernes åbningstid. Vi er hjemsted for Midtals Idrætsforening, Midtals Skytteforening, Augustenborg Badmintonklub og Sport og fitness Augustenborg, hvis medlemmer og brugere har deres daglige gang i centeret.

Vi har et godt samarbejde med vores nabo Augustenborg Skole, hvor de unge i overbygningen har mulighed for at købe “skolemad” i centeret i spisefrikvarteret. Skolen bruger centeret i dagtimerne.

Dine arbejdsopgaver bliver bl.a.:

  • Cafeteriadrift (klargøring af mad, kundebetjening, opvask og oprydning).
  • Rengøring (hallerne, mødelokaler, toiletter og omklædningsrum).
  • Klargøring og service (klargøring af møder, f.eks. opstilling af borde, borddækning og oprydning efterfølgende).
  • Generel servicering af hallens brugere og gæster.

Hvem er du?

Vi søger en serviceminded og fleksibel kollega, der trives i en varieret hverdag og ikke er bange for at tage fat. Du er:

  • Smilende, positiv og imødekommende – du er en vigtig del af hallens ansigt udadtil.
  • Serviceminded og hjælpsom – du har lyst til at gøre en forskel for brugerne.
  • Selvstændig og ansvarsbevidst – du kan tage initiativ og arbejde struktureret.
  • Fleksibel – du kan arbejde både dag, aften og weekend.
  • Praktisk anlagt – du har en god sans for orden og kan tage fat, hvor der er behov.

Vi tilbyder:

  • 30-37 timer om ugen.
  • Et uformelt og hyggeligt arbejdsmiljø med positive og hjælpsomme kollegaer.
  • Stor rummelighed, ansvar og fleksibilitet.
  • Mulighed for varierende arbejdsopgaver i en aktiv hverdag.
  • En opbakkende bestyrelse.

Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til kvalifikationer og nærmere aftale.

Er du nysgerrig?

Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte Lene eller centerleder Allan Jordt på tlf. 71908771. Du kan også læse mere om hallerne her på hjemmesiden.

Stillingen ønskes besat pr. 1. september. Ansættelsessamtaler afholdes løbende.

Vi glæder os til at høre fra dig! Send din ansøgning til centerleder Allan Jordt på allan@augustenborghallen.dk med vedhæftet CV og andre relevante bilag.

Mange hilsener

Lene og Allan